Олімпійський урок у Сумах

23 жовтня у Сумах провели Олімпійський урок.

Участь у ньому взяли 16 команд. Про це повідомляє “Суспільне|Суми”.

На Олімпійський урок привели своїх учнів вчителі фізичної культури з різних шкіл міста. Леонід Сень розповідає, що дітям потрібне перезавантаження та спілкування з ровесниками.

“Це можливість діткам відчути атмосферу, побачити себе на фоні інших дітей. Ну, і звісно, як мої учні кажуть, позмагатися. Для них це все серйозно. Їм не вистачає емоцій”, – пояснює вчитель фізичної культури школи №12 Леонід Сень.

“Більшість дітей не бачить один одного. З відомих нам всім причин. Вони знаходяться, так би мовити, за екранами своїх гаджетів. І тому це чудова нагода, по-перше, поспілкуватися. По-друге, взяти участь в змаганні, отримати позитивні емоції”, – розповідає вчитель фізичної культури школи №23 Тарас Педяш.

Змагах: у Сумах провели Олімпійський
“Це спосіб їм самореалізуватися. Це є спосіб порухатися. Тому, що ми навчаємося в онлайн режимі. І тому це гарний дійсно захід якій дасть нашим учням рухатися”, – пояснює вчителька фізичної культури школи №16 Марина Власенко.

Вчителі говорять, чи переможе їхня команда тут не головне. Діти налаштовані тільки на перемогу.

“Показати що наша школа найкраща”, – каже учень школи №16 Данило Охрименко.

“Будемо змагатися та перемагати”, – говорить учениця школи №12 Карина Коврига.

Перед початком уроку зі школярами провели розминку. Участь у ній взяв і лучник Артем Овчинніков. Учасник всеукраїнських, європейських та світових турнірів зі стрільби з лука говорить, що розминка була цікавою, але є нюанси.

“Нічого не зрозумів. Це більше якісь танці. Я думаю корисно, але треба знати хореографію для цього. Думаю, дітей дуже важливо заохочувати займатися спортом. Це і корисно для здоров’я, і допомагає розрядити себе психологічно”, – зазначив Артем Овчинніков.

Після розминки діти розійшлися по локаціях. Вони змагались у кількох конкурсах, зокрема кидали м’яча у коло, викладене на паркеті, стрибали через довгу скакалку. У конкурсі “Переправа” разом носили м’яч за допомогою гімнастичних палиць. Разом грали у “Супер-теніс”. У конкурсі “Найспритніший” діти збирали фішки в той час, як ведучий заважав їм мотузкою з м’ячем. У підсумку організатори переможців не визначали. Але, за їхніми словами, головне завдання досягнуте – діти отримали позитивні емоції